Moj blog

12. november, 2021AVTOHIPNOZA

Drage sestre in bratje, avtohipnoza vam lahko ponudi pomembno podporo pri doseganju vaših želja. Poskusite začeti zavestno spreminjati svoje življenje, odločeni in na način, ki zares deluje.

Danes bom prestavila avtohipnozo in preprosto tehniko, s katero lahko zdravimo številne psihološke, čustvene, pa tudi fizične težave. Tehnike se lahko z malo vztrajnosti naučimo čisto vsi, kar seveda ne zmanjšuje vrednost dela in pomoči strokovnih hipnotizerjev.

A preden vam predstavim osnovno tehniko avtohipnoze, s katero lahko izboljšate vaše življenje, poglejmo kaj je hipnoza in kaj ni. Mnogi imajo napačno predstavo o hipnozi, kar jih seveda blokira pri njihovi rasti. Hipnoza vsekakor ni isto kot kontrola misli, pranje možganov, spanje, nezavest ali stanje bre moči volje. V hipnozi je oseba pri zavesti, pod svojim nadzorom, potopljena je v naravno in blagodejno stanje. Iz nje je sposobna izstopiti, kadarkoli si tega želi.

Sama bi opisala hipnozo kot možnost oblikovanja mentalnih slik, s katerimi lahko ustvarimo v življenju določene spremembe. S tega zornega kota lahko uporabimo hipnozo za izboljšanje našega življenja, naših reakcij, čustev, kakor tudi telesa. Mnogi uporabljajo avtohipnozo, da se lažje soočajo z njihovim vsakdanjim življenjem. Z avtohipnozo lahko gradimo svojo samozavest ali pa spremenimo škodljive navade ( kot sta recimo kajenje ali prenajedanje). Avtohipnozo uporabljajo mnogi športniki za doseganje boljših rezultatov ter za njihovo psihično pripravo.

Avtohipnoza, ki vam bom danes predstavila, je zelo enostavna, a prav tako učinkovita. Lahko se je loti čisto vsak, tudi tisti, ki niso še nikoli vstopili v hipnozo.

Za začetek izklopite vse naprave, ki vas bi lahko zmotile med vašim delom. V tem času se morate koncentrirati izključno na vaš cilj. Usedite se udobno, z nogami na tleh. Noge ne smejo biti prekrižane, niti stopala. Poskusite svojo avtohipnozo izvesti daleč od obrokov, saj vas bi lahko občutek napihnjenosti motel pri koncentraciji. Izogibajte se oprijetim in neudobnim oblačilom, kakor tudi kontaktnimi lečam. Če je mogoče, bodite bosi.

Poglejte strop in globoko vdihnite. Brez da bi upognili vrat nazaj izberite na stropu točko in so osredotočite nanjo. Medtem ko ohranjate svoj pogled na izbrani točki, naredite globok vdih, zadržite ga za trenutek, nato izdihnite.

Mentalno si nato ponovite: »Moje oči so utrujene ter težke in sedaj se želim sprostiti!«. Ponovite nekajkrat ta proces. Če se vaše oči ne zaprejo same, jih zaprite sami in se sprostite. Pomembno je, da si besede ponovite prijazno, prepričljivo in z zaupanjem vase.

Nato dovolite telesu, da se popolnoma sprosti. Na stolu se lahko sesedete kot lutka. Nato začnite počasi in odločno šteti nazaj od pet do nič. Ukažite si, da boste z vsako številko vedno bolj sproščeni. Ostanite v tem stanju nekaj minut in bodite pozorni samo na svoje dihanje. Opazujte, kako se vaše telo sprošča brez nobenega vašega truda. Manj kot se boste trudili, bolj se boste sprostili.

Ko ste nato pripravljeni, se sami sebe vodite v vsakdanje stanje zavesti tako, da štejete od ena do pet. Prepričajte se, da postajate z vsako številko bolj “prebujeni”. V tem trenutku štejte odločno in hitro. Ko pridete do pet, odprite oči in pretegnite svoje roke in noge.

Ponovite to tehniko vsaj trikrat in opazujte, do kakšne stopnje sproščenosti lahko pridete. Manj kot boste pričakovali, boljše rezultate boste dosegali. Ko postane ta praksa spontana, lahko vanjo vključite svoje namene – željene cilje.

Pri oblikovanju svojih namenom moramo upoštevati pravila afirmacij: vezane morajo biti na sedanjost, pozitivni, realni in jasni. Torej, če želimo izgubiti težo, moramo v fazi popolne sproščenosti najprej vizualizirati naše telo, z neko realno težo, ki jo lahko dosežemo ter si mentalno in prepričljivo ponovimo: »Zdrava sem in vsak dan se bolj približujem svoji idealni teži«. Vašo afirmacijo ponovite trikrat, s premorom med eno in drugo približno 30 sekund. Nato lahko počasi izstopite iz vaše avtohipnoze s štetjem do pet.

Poskusite počasi uvesti to tehniko in preko nje reševati postopoma vaše težave. Ne uporabljajte je hkrati za več različnih področji ( recimo kajenje, izgube teže in notranje napetosti). Izberite določen čas za razrešitev enega samega bojnega polja ter vstopite na drugo samo, ko boste premagali prvo.

8 komentarjev

  1. Miha pravi:

    Tehnika res ni težka, saj je zelo jasno. Tu ne moreš imeti dvomov, če si kaj narobe naredil. Mislim, da je najtežji del v sprostitvi. Tu bo mogoče tisti pravi izziv!
    Hvala.

  2. Vera pravi:

    Hvala kot vedno: nekaj novega in kar ponuja možnosti spremembe. Jaz imam negativne izkušnje s hipnozo, ker ne je popeljal hipnotizer v neko stanje, ki mi je zbudilo huda čustva. Je pa tako, da vsak doživi po svoje te stvari.
    Hvala ♥️♥️♥️

  3. Nina pravi:

    Hvala 💜💜💜
    Bom z veseljem preizkusila to tehniko 🙏

  4. Jana pravi:

    Hvala kot vedno ❤
    Ta avtohipnoza je kota avtosugestija, samo da smo bolj koncentrirani in bolj v povezavi s sabo 😇

  5. Nensi pravi:

    Hvala za širjenje mojih misli 💖

  6. Gaja pravi:

    Hvala za odlične nasvete. Preizkusim in sporočim 😍

  7. Mitja pravi:

    Hvala za dober nasvet.

Pusti sporočilo


Ob objavi komentarja podeljujete spletnemu portalu angelskasporocila.si trajno dovoljenje za reprodukcijo komentarja in uporabniškega imena. Neprimerni in nepomembni komentarji bodo odstranjeni po presoji administratorja. Vaš e-poštni naslov se uporablja samo za namene preverjanja ter ne bo nikjer viden.